Alla inlägg den 15 mars 2014

Av Hanna Johansson - 15 mars 2014 08:21

Kan börja med att säga att jag är lite lagom förbannad på telia. Vi skulle fått vårat internet den 3 mars, sedan blev det framskjutet till den 13onde och när jag pratade med dem igår så skulle det ta tills på måndag. Känns som jag aldrig kommer få det.
Något roligare denna vecka har varit att jag muntade av svenska 2 kursen häromdagen med bra betyg. Nu tar jag snart min väldigt efterlängtade studenten!

Inatt fick vi även vara med om det mysigaste som jag vet. Jessica vaknade upp inatt med lite magknip som gick över väldigt fort men jag testa att lägga henne emellan mig och dennis, hon har inte kunnat sova i våran säng sedan hon började krypa, men inatt sov hon som en stock. Och imorse när jag vaknade så satt hon och kollade på mig och såfort hon såg att jag var vaken så skulle hon ligga i famnen och mysa. Tror inte det finns något bättre!

Nu ska jag släpa upp upp hela familjen så vi kan äta och sedan åka iväg och storhandla.

Bjuder på en bild ifrån älsklings bilbygge från igår.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards