Direktlänk till inlägg 23 mars 2014

Egentid

Av Hanna Johansson - 23 mars 2014 11:32

Lilltjejen sover, och jag ligger just nu och slappar och läser ut det sista i orange is the new black boken, som är grunden till netflixserien. Jag älskar att läsa självbiografier och fastnade i denna bok som många andra. Dock är inte boken jättelik serien men jag tycker boken var extremt bra och ska kasta mig över serien med när jag har avslutat Hause of cards. 


Dags att dra mig ur slappandet på min agenda idag står det storstädning av Hallen, tvättning samt plugg. Är sjukt skoltrött just nu men kan inte bli annat än peppad när jag tänker på att det snart är studenten!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johansson - 5 maj 2014 08:59

Nu är det Måndag igen och dags för en ny vecka.    Här kommer veckans träningsupplägg.   Måndag: 30 min cardio intervaller.               15 min power yoga. Tisdag: 30 min löpning & gång 3x gå 8 min löpning 2 min. Onsdag: 15 min styrkei...

Av Hanna Johansson - 3 maj 2014 09:46

Har haft ett uppehåll här, då det varit sjukt mycket i skolan, samtidigt som jag ska hinna med att tillbringa tid med familjen.   Nu är jag tillbaka, och studenten börjar närma sig med stormsteg. Sitter just nu och avslutar kursen entreprenörskap...

Av Hanna Johansson - 23 mars 2014 09:07

Nu är den första veckan på mitt träningsprogram avklarad. Jag tycker att den har gått mycket bättre än förväntat. Och löppassen som jag brukar tycka är jättetråkiga har gått jättebra med Boppes sällskap.    Här kommer veckans summering.   Vid...

Av Hanna Johansson - 18 mars 2014 06:58

Igår skippade jag zumban och åkte till marieberg och innhandlade lite träningskläder istället. Dock blev det 30 minuters löpning och 30 minuters styrka. Blev magövningar för hela slanten.    Dagen har hitills bjudit på mys, och bus sen halv 7 imo...

Av Hanna Johansson - 17 mars 2014 11:04

Idag på morgonen var en gubbe från telia här så nu har vi internet och tv igen, som jag har längtat!   Jessica väckte mig vid halv 6 imorse, så vi började dagen med mys i våran säng. När vi väl gick upp fick hon hänga lite med pappa undertiden so...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards