Direktlänk till inlägg 11 mars 2014

Förtvivlad dotter!

Av Hanna Johansson - 11 mars 2014 20:54

Lämnade Jessica på dagis vid halv 8 imorse. Pluggade sedan som en tok hela morgonen för att kunna hämta henne tidigare, eftersom att det inte känndes alls bra att lämna henne idag. 


Efter att skolan las ner här så bestämde sig de på kommunen att dagis skulle flytta upp till nya lokaler en våning upp, idag var första dagen där. Redan när jag kom in i entrén där nere så vill Jessica inte alls bege sig upp en trappa utan blev helt förtvivlad såfort vi gick åt det hållet. Väl uppe så verkade hon lugna ner sig och rusade iväg till frukosten i en rasande fart. När jag sedan kom och hämtade henne så fick jag höra att hon inte alls hade trivits i det nya lokalerna och varit ledsen och ropat efter mig och velat ner i de gamla lokalerna nästan hela förmiddagen. 


Väl hemma igen så fixade vi lite i trädgården innan Jessica tyckte att det var dags att gå till lekparken och gunga, (har en lekpark precis framför huset). Efter lite lek och bus fick Jessica åka upp till sin gammelfarmor och vara där när jag och älskling åkte till Hallsberg, älskling hade prov och jag skulle handla lite till trädgården. 


Nu sitter jag i sängen och ska fixa lite mer skolarbete, eftersom att Jessica kommer få gå korta dagar nu tills hon känner sig bekväm med de nya lokalerna.


 

En lycklig tjej i lekparken. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna Johansson - 5 maj 2014 08:59

Nu är det Måndag igen och dags för en ny vecka.    Här kommer veckans träningsupplägg.   Måndag: 30 min cardio intervaller.               15 min power yoga. Tisdag: 30 min löpning & gång 3x gå 8 min löpning 2 min. Onsdag: 15 min styrkei...

Av Hanna Johansson - 3 maj 2014 09:46

Har haft ett uppehåll här, då det varit sjukt mycket i skolan, samtidigt som jag ska hinna med att tillbringa tid med familjen.   Nu är jag tillbaka, och studenten börjar närma sig med stormsteg. Sitter just nu och avslutar kursen entreprenörskap...

Av Hanna Johansson - 23 mars 2014 11:32

Lilltjejen sover, och jag ligger just nu och slappar och läser ut det sista i orange is the new black boken, som är grunden till netflixserien. Jag älskar att läsa självbiografier och fastnade i denna bok som många andra. Dock är inte boken jättelik ...

Av Hanna Johansson - 23 mars 2014 09:07

Nu är den första veckan på mitt träningsprogram avklarad. Jag tycker att den har gått mycket bättre än förväntat. Och löppassen som jag brukar tycka är jättetråkiga har gått jättebra med Boppes sällskap.    Här kommer veckans summering.   Vid...

Av Hanna Johansson - 18 mars 2014 06:58

Igår skippade jag zumban och åkte till marieberg och innhandlade lite träningskläder istället. Dock blev det 30 minuters löpning och 30 minuters styrka. Blev magövningar för hela slanten.    Dagen har hitills bjudit på mys, och bus sen halv 7 imo...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards